piątek, 24 kwietnia 2015

Czas Na Odpoczynek

Hej :)
Ostatnio zrobiłam tu małą przerwę ale Dawid mnie w tym wyręczył od tej pory będziemy razem prowadzić ten blog, sama nazwa mówi za siebie.
Najgorszy tydzień testów gimnazjalnych za mną , każdy obawiał się polskiego że będzie rozprawka a tu rozczarowanie i opowiadanie , nie miałam z tym problemu opisałam podróż Rafała .
Ostatnio staram się spędzać czas aktywnie a pogoda temu sprzyja, jak na ten tydzień zrobiłam gdzieś około 56 km , zmotywowałam moje koleżanki i jeździmy rowerami dzisiaj rano zrobiliśmy małą wycieczkę (poniżej będę zdjęcia) nie ma to jak droga powrotna pod górkę . :D
Tylko tam możemy poczuć że jesteśmy jak nad morzem i smak wakacji .


 Pierwsza Natalia, Druga Nikola


Scena ze Słonecznego Patrolu :D
 Zapraszam do Obserwacji :)

3 komentarze:

  1. Świetne zdjęcia! Zazdroszczę wycieczek rowerowych, też mam ochotę pojeździć, ale czasu brak :(
    Konkursy internetowe

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne zdjęcia, ponieważ są przepełnione optymizmem. Również w tym roku pisałam egzamin gimnazjalny. Niestety, ja od roku wałkowałam samą rozprawkę, a opowiadanie w pierwszej klasie, dlatego zapomniałam podstawowych rzeczy typu: tytuł bądź opis. Mam nadzieję, że jednak nie będzie tak źle. :)
    Super, że zaprosiłaś kogoś do współpracy. Czekam na kolejny post!
    Pozdrawiam xoxo,
    http://aguuuszka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. O zazdroszczę takiego wyjazdu :) Uwielbiam podróżować, ale dopiero w wakacje wyjeżdzam :)) Bardzo ładne zdjęcia porobiłaś :)
    Mogłabyś kliknąć u mnie w linki z ubraniami? http://nataliexbrunette.blogspot.com/2015/04/yap-i-definetely-love-t-shirts.html

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za komentarze,to naprawdę wielka motywacja:)
♥ Odwiedzam każdy blog podany przez Was w linku
♥ Usuwam wszystkie obraźliwe komentarze i spamy!
♥ Nie pisz " Fajny post i link" ,tylko na początku przeczytaj post!