niedziela, 29 stycznia 2017

Hej,
Witam was po ogromnej przerwie na moim blogu. Minął prawie rok odkąd nie dodałam tu żadnego postu, postanowiłam odpocząć i dać sobie trochę czasu nie robić niczego na siłę, Dziś mogę stwierdzić że nadszedł czas aby tu wrócić, bardzo mi tego brakowało. Kilka razy zaczynałam pisać post ale nie byłam z niego zadowolona w 100% nie było to czego chciałam i oczekiwałam sama od siebie. 

Rok 2016 bardzo szybko dla mnie minął, gdy mam go teraz ocenić, zaszło dużo w nim zmian jak w każdym roku. Na pewno druga połowa roku była ciężka, dużo pracowałam aby osiągnąć swoje cele.
Mogę stwierdzić że Ja sama przeszłam dużą zmianę, w charakterze oraz w wyglądzie tak jak większość z nas.

Wiem teraz że nowy rok 2017 będzie przełomowy, w moim życiu zajdzie wiele zmian, nie tylko skończę pełnoletność ale spełnienie swoje marzenia już za dwa miesiące jedno z nich się własnie spełni ale spokojnie wszystkiego się dowiedziecie.Wracam już do was to z dawką dużej energii i pomysłów.Postanowiłam nie usuwać postów ponieważ jest część tego bloga a zaczynać od nowa nie ma sensu usuwając stare posty. Życzcie mi powodzenia :)


2 komentarze:

  1. Powodzenia w powrocie na bloga! <3

    http://lapaczchwilfoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. życzę powodzenia na blogu! przerwy się przydają i to bardzo, sama taką miałam, a teraz wróciłam na bloga z masą energii i twórczością na zdjęcia i posty ♥
    wiktoriazuk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za komentarze,to naprawdę wielka motywacja:)
♥ Odwiedzam każdy blog podany przez Was w linku
♥ Usuwam wszystkie obraźliwe komentarze i spamy!
♥ Nie pisz " Fajny post i link" ,tylko na początku przeczytaj post!