środa, 16 września 2015

Nowa Szkoła + Kazachstan

Hej wszystkim !
Dzisiaj mam dla was post po długiej przerwie ,post miał się pojawić ale brak czasu nauka a czasami chcę chwile spędzać z bliskimi z chłopakiem i przyjaciółmi .
Nowa szkoła jest ogromna, pierwszego dnia chciałam zrezygnować z Technikum i przenieść się do Liceum ale niestety ,wybrałam i teraz   muszę  wam  powiedzieć że nie żałuję .
Szkoła okazała się bardzo oraz fajna oraz nauczyciele bardzo mili ,bałam się i nadal się boje i  jest moja mała niepewność czy dam sobie radę teraz muszę być silna .
Pierwszy dzień był przerażający ,nowe twarze hałas, nie to co moja mała wiejska szkoła do której miałam dosłownie dwa kroków, a teraz muszę dojeżdżać ok.15 km i wstawać o 6 a nie o 7 ale nie jest najgorzej i nie narzekam .
W klasie byłam przyzwyczajona że było 20 osób, ale 31 plus ja to 32 ogromna liczba osób, ale nie jest tak źle , wszyscy mnie wspierają jak mogą , mój chłopak powtarza, abym się uczyła abym coś w przyszłości osiągnęła i jak to On mówi zdobyj wszystkie kluczę do wiedzy wtedy osiągniesz całą wiedzę .

A teraz o małych prezentach z mojego rodzinnego Kazachstanu który odwiedziła moja mama  w wakacje ,po 16 latach bardzo bym chciała zobaczyć moją rodzinę tam mieszkającą moją babcie którą widziałam tylko raz w życiu i to było 7 lat temu .




Smakołyki były pyszne oczywiście to tylko mała część tego co było .

Znaleźć możecie mnie 
Instagram -> Paulina
Snapchat->paulina07099




5 komentarzy:

  1. Podoba mi się Twój blog, post bardzo fajny, pokazujesz coś innego ;)

    isaeye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, że spodobało Ci się w tej szkole ;)
    Super zdjęcia!
    http://fridayp.blogspot.com/ <- Enjoy!
    Dobrej nocy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie martw sie dasz rade to jest tylko stopień wyżej od poprzedniego roku !!! Jak to mówią zgłaszaj sie na poczatku roku do odpowiedzi jak jest wasz 30 w górę to odpytywanie masz z głowy prze cały miesiąc!!!
    Nałap dobre oceny i z górki !!! Pierwszy rok najlepiej się wspomina co nie zmajstrujesz ujdzie Ci płazem!!! A wspomnienia bezcenne!!! Tyle bym dała żeby wrócić do pierwszego roku mojego liceum ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. http://rogatyaniol19.blogspot.co.uk/?m=1
    Zapomniałam pozostawić ślad ;)
    Kiedys będziesz to miło wspominać ;)
    A najlepiej jest w szkole z internatem
    Pozdrawiam Internat w Skwierzynie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze chciałam odwiedzić Kazachstan :o

    vexykon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za komentarze,to naprawdę wielka motywacja:)
♥ Odwiedzam każdy blog podany przez Was w linku
♥ Usuwam wszystkie obraźliwe komentarze i spamy!
♥ Nie pisz " Fajny post i link" ,tylko na początku przeczytaj post!