niedziela, 9 sierpnia 2015

Krótka przerwa

Hej wszystkim
Nastała niestety na moim blogu krótka przerwa, z braku czego ? Sama nie wiem , każdą wolną chwilę chce spędzać z moim chłopakiem od rana do wieczora ciągle ze sobą przebywamy ,bo inaczej jestem w pracy . Już do końca wakacji zostało niewiele,szczerze boję się nowej szkoły i ludzi których prawie nie znam . Jutro dostanę moją drugą wypłatę którą sama zarobiłam i jestem dumna z tego powodu , tylko jest tyle rzeczy które chce kupić i boje się że pieniędzy mi nie wystarczy. haha:D
Oglądanie horrorów z chłopakiem stało się naszym ulubionym zajęciem , czasami gdy już tak leżymy zaczyna nam już odbijać wygłupiamy się robimy różne dziwne rzeczy :).
 Nasz szaruś 
Air Maxy

 Moje szczęście 
 Mój Skarbek


17 komentarzy:

  1. lepiej zrobić sobie przerwę i korzystać z wakacji, niż marnować je przed komputerem! :)
    blog: optymistka. | fanpage

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny króliczek <3
    zapraszam do mnie http://ekomalwa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Każda przerwa jest ważna, to czas na rozpoczęcie wszystkiego od nowa. Wakacje nie służą do siedzenia przy biurku, nie sądzisz?
    Mój blog (Think Okay)

    OdpowiedzUsuń
  4. Korzystaj z wolnego puki możesz :* super fotki

    Zapraszam do siebie :)
    http://kaanaasia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Każdemu czasem jest potrzebna mała przerwa :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla każdego przerwa się przyda, nie musisz się obwiniać za nic :)

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Coś Ty, nie ma się co bać nowej szkoły! Ja też normalnie przeżywałam praktycznie całe wakacje, że pewnie nikogo nie poznam i każdy będzie już się znać itd. Ale jak się okazało, większość ludzi była w takiej samej sytuacji więc zdecydowanie łatwiej było nawiązać kontakt! :)

    Mogłabyś poklikać w link? http://tamizaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawie napisane, przyjemnie sie czyta! Będę wpadać częściej, bo warto ♥

    Proszę o kliknięcia w link na początku TEGO posta (w zamian zaobserwuję Twój blog + zareklamuję go w następnym poście)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale fajnie, że znalazłaś pracę, u mnie w mieście nic nie ma.. ://
    jaki słodki króliczek<3 :D
    poklikałabyś u mnie w linki? :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. szczęścia :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. udanego wypoczynku :)
    pozdrawiam i zapraszam www.agatabasiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Post jak zwykle świetny, a ja wpadłam na chwilę zaprosić Cię na KONKURS na moim blogu. :) Do wygrania świetna, bardzo kreatywna książka! Zerknij, może Ci się spodoba i weźmiesz udział? :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!



    OdpowiedzUsuń
  13. Życzę szczęścia w waszym związku :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładniutkie zdjęcia <3

    zapraszam:
    http://sosnowskaphoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. CUDOOWNIE! <3 xxx

    Zapraszam na nowy post! Jeśli się spodoba skomentujcie i zaobserwujcie bloga! BUZIAAK <3 xxx
    veronicas-veronicass.blogspot.no

    OdpowiedzUsuń
  16. Przerwa czasem jest naprawdę potrzebna, pozwala spojrzeć na wszytko z innej perspektywy :3

    JULLY-BLOG.BLOGSPOT.COM [KLIK]

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za komentarze,to naprawdę wielka motywacja:)
♥ Odwiedzam każdy blog podany przez Was w linku
♥ Usuwam wszystkie obraźliwe komentarze i spamy!
♥ Nie pisz " Fajny post i link" ,tylko na początku przeczytaj post!