wtorek, 14 lipca 2015

#2# MIX • PHOTOS FROM MY PHONE

Hej wszystkim !
Już za nami dwa tygodni wakacji,u mnie pogoda niestety nie dopisuje,ciągle pada albo wieje, słońca nie widać wcale. Moje plany na wakacje hmm... są nie co inne jak zawsze, postanowiłam zostać w domu, nie mam chęci aby gdziekolwiek wyjeżdżać. I tak jak większość moich znajomych postanowiłam spędzić  je w domu , ze względu na to  także iż pracuje i mam chłopaka i wolę spędzać każdą chwilę tylko z nim , najgorsze są momenty kiedy on jest w pracy a ja przez pół dnia sama w domu ale nakładają się obowiązki. Moja mama postanowiła po 16 latach pierwszy raz sama odwiedzić swoją rodzinę za granicą , na kolejny rok możliwe że pojadę z nią , na razie wszystkie domowe obowiązki są na mojej głowie, ale daję radę w końcu trzeba się nauczyć czegoś w życiu samemu ,kiedy przyjdzie moment wyprowadzki z domu .

 Kotek gotuje                             Mela                                  Śpimy       
                           Mela stała się moją psią modelką do sesji zdjęciowej 
                  Buzi :*                                                  Na boisku                                              Idziemyy

14 komentarzy:

  1. śliczne zdjęcia ♥
    zapraszam jeśli sie podoba to obs :* pozdrawiam :D

    natxxvxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fanastyczne zdjęcia ^^

    http://angielskalukrecja.blogspot.co.uk/2015/07/angielska-pogoda.html
    Nowy post ,komentujcie ,obserujcie -za wszystko się odwdzięczam -piszcie w ko

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny desing i zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz świetnego pieska, pozazdrościć! Co do twojego posta, to szczerz nie wiem czy dałabym radę na twoim miejscu. Cały dom na głowie to nie lada wyzwanie, trzeba wszystkiego dopilnować, wszystko robić perfekcyjnie tak jak to robią nasze kochane mamy. Pełen podziw, naprawdę. Życzę powodzenia!

    Pozdrawiam i zapraszam także do siebie. Za wszelkie obserwacje czy komentarze odwdzięczam się w miarę możliwości http://liveeyourstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny post 👌🏻 Należy sie obserwacja 👌🏻

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam do mnie 👉🏻http://inanotherlifeiwouldbeyourstar.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  7. Słodka Mela :)
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Mam prośbę, znalazłabyś trochę wolnego czasu do poklikania w linki do WALK TRENDY w moim ostatnim poście? Bardzo mi zależy, ponieważ pragnę rozwijać bloga poprzez lepsze stylizacje, które mogę urozmaicać dzięki WALK TRENDY. Byłabym bardzo wdzięczna :)
    Jeśli poklikasz koniecznie napisz mi czym mogłabym się odwdzięczyć :)
    Mój blog

    POMOŻESZ?-Jeśli tak, to koniecznie napisz mi w komentarzu na moim blogu!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post:)

    Zapraszam do mnie gabriellaaa6.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Mela :3
    bardzo fajny post :)
    http://dear-victoriaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. super psinka :)
    ruczii.blogspot.com/2015/07/przywiazanie.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Sliczny psiak. Probujesz wyostrzyc zdjecia czy to moze jakis filtr? Niezbyt wpada w oko.

    ~ Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny post, przyjemnie się ciebie czyta :)
    Słodki piesek.
    http://life-ola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. niestety początek wakacji nie rozpieszczał nas dobrą pogodą :( dobrze, że już się to poprawiło!
    blog: optymistka. | fanpage

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za komentarze,to naprawdę wielka motywacja:)
♥ Odwiedzam każdy blog podany przez Was w linku
♥ Usuwam wszystkie obraźliwe komentarze i spamy!
♥ Nie pisz " Fajny post i link" ,tylko na początku przeczytaj post!